Showing results 1 to 50 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Shinesintx
Forum: Around the Campfire 05-18-2018, 03:35 PM
Replies: 21
Views: 770
Posted By Shinesintx
I’m gonna go with no, but I could be wrong.

I’m gonna go with no, but I could be wrong.
Forum: Around the Campfire 05-16-2018, 01:22 AM
Replies: 269
Views: 15,967
Posted By Shinesintx
Send the trespasser a strongly worded note.

Send the trespasser a strongly worded note.
Forum: Around the Campfire 05-11-2018, 07:23 PM
Replies: 28
Views: 1,415
Posted By Shinesintx
I bought a 12x24 Tuff Shed and had it built on my...

I bought a 12x24 Tuff Shed and had it built on my property. Paid around 6-7k for it. Dang near spent 5-6k on finishing it out I’d value mine at 13-14k. Yours...20k. I valued mine at 20k for insurance...
Forum: Around the Campfire 05-09-2018, 11:09 PM
Replies: 26
Views: 916
Posted By Shinesintx
Yep, it needs something...cuz gonna be real hot...

Yep, it needs something...cuz gonna be real hot in the summer.
Forum: Around the Campfire 05-06-2018, 06:29 PM
Replies: 232
Views: 4,381
Posted By Shinesintx
Back button

Back button
Forum: Current Events - Politics and Such 05-06-2018, 05:11 PM
Replies: 8
Views: 449
Posted By Shinesintx
This is what I was wondering also. Also, if he...

This is what I was wondering also. Also, if he was conceal carrying, how is it legal for him to be the aggressor? It’s he supposed to retreat?

Why couldn’t the guy protest the woman Hollywood who...
Forum: Around the Campfire 05-05-2018, 10:09 PM
Replies: 41
Views: 1,963
Posted By Shinesintx
Sledge hammer would be effective?

Sledge hammer would be effective?
Forum: Around the Campfire 05-05-2018, 05:09 PM
Replies: 17
Views: 1,061
Posted By Shinesintx
Anaconda

Anaconda
Forum: Recipes 05-03-2018, 05:25 PM
Replies: 62
Views: 11,255
Posted By Shinesintx
It’s almost dewberry picking time.

It’s almost dewberry picking time.
Forum: Around the Campfire 04-30-2018, 10:50 PM
Replies: 33
Views: 1,721
Posted By Shinesintx
I just want to thank the OP for his insightful...

I just want to thank the OP for his insightful and educational thread. Kudos sir, kudos!!!
Forum: Around the Campfire 04-30-2018, 08:38 PM
Replies: 9
Views: 818
Posted By Shinesintx
This weekend, I killed a copperhead and a...

This weekend, I killed a copperhead and a watermoc. Both of the rat snakes got a pass and so did the Brown earth snake. ��
Forum: Around the Campfire 04-30-2018, 08:23 PM
Replies: 58
Views: 2,534
Posted By Shinesintx
I use cedar boards and no paint. The four corner...

I use cedar boards and no paint. The four corner posts are cedars that I cut and the floor is treated 2&6 pine. No issues.
Forum: Around the Campfire 04-30-2018, 06:01 PM
Replies: 42
Views: 2,083
Posted By Shinesintx
You put you’re weed in it. /s/ Rob...

You put you’re weed in it.

/s/
Rob Schneider
Forum: Around the Campfire 04-26-2018, 04:26 PM
Replies: 261
Views: 6,645
Posted By Shinesintx
You must hate him...cuz Cleveland is the kiss of...

You must hate him...cuz Cleveland is the kiss of death.
Forum: Around the Campfire 04-26-2018, 10:12 AM
Replies: 45
Views: 2,402
Posted By Shinesintx
Interesting. Tuned in for the responses.

Interesting. Tuned in for the responses.
Forum: Around the Campfire 04-24-2018, 07:04 PM
Replies: 16
Views: 1,129
Posted By Shinesintx
Lifetime Warranty doesnít mean what you think....

Lifetime Warranty doesnít mean what you think. Itís dirty, but itís what they do.
Forum: Around the Campfire 04-24-2018, 06:59 PM
Replies: 101
Views: 4,851
Posted By Shinesintx
I was mad because my BIL had a dog (itís dead...

I was mad because my BIL had a dog (itís dead now) that supposedly like to play bite. It dang near tore my nephews head off. Dunno why folks under estimate their dogs.
Forum: Around the Campfire 04-24-2018, 12:46 AM
Replies: 112
Views: 5,415
Posted By Shinesintx
True, but nothing will grow where you poured the...

True, but nothing will grow where you poured the gas...donít ask me how I know.
Forum: Around the Campfire 04-24-2018, 12:37 AM
Replies: 101
Views: 4,851
Posted By Shinesintx
Play bite? Nope, that kinda **** doesn’t sit well...

Play bite? Nope, that kinda **** doesn’t sit well with me...the OP sucks at life.
Forum: Current Events - Politics and Such 04-05-2018, 12:07 AM
Replies: 22
Views: 627
Posted By Shinesintx
Youíre ill informed. Mexico gives information...

Youíre ill informed. Mexico gives information packets as to how to cross the border.
Forum: Around the Campfire 04-02-2018, 10:26 PM
Replies: 25
Views: 1,399
Posted By Shinesintx
I love lamp, I love lamp!

I love lamp, I love lamp!
Forum: Around the Campfire 04-02-2018, 10:07 PM
Replies: 25
Views: 1,399
Posted By Shinesintx
I love lamp

I love lamp
Forum: Around the Campfire 04-02-2018, 04:07 PM
Replies: 203
Views: 6,688
Posted By Shinesintx
Got engaged almost 20 years ago. Had to wait to...

Got engaged almost 20 years ago. Had to wait to buy the engagement until my buddy could pay me back the $200 he owed me. Once married, we got her a nice ring...that she lost. Fast forward to...
Forum: Around the Campfire 04-01-2018, 07:52 PM
Replies: 57
Views: 2,457
Posted By Shinesintx
My bday is Oct 1st, got married on Oct 2nd...did...

My bday is Oct 1st, got married on Oct 2nd...did it so Iíd never forget my anniversary. Atthe time, had no idea this was opening day of bow season....hadnít even considered bow hunting 18 years ago.
Forum: Around the Campfire 04-01-2018, 07:47 PM
Replies: 49
Views: 1,925
Posted By Shinesintx
Truth. I donít watch hunting shows...Iíve gotten...

Truth. I donít watch hunting shows...Iíve gotten what little I know from here. Iíve gotten advice from guys who seem to know what they are talking about.
Forum: Around the Campfire 03-31-2018, 08:11 PM
Replies: 44
Views: 2,239
Posted By Shinesintx
I was thinking mean...but yeah, thatís an...

I was thinking mean...but yeah, thatís an ugly/mean looking cat.
Forum: Around the Campfire 03-27-2018, 05:58 PM
Replies: 15
Views: 1,665
Posted By Shinesintx
Iíve seen them and heard them...;)b

Iíve seen them and heard them...;)b
Forum: Around the Campfire 03-27-2018, 03:08 PM
Replies: 21
Views: 1,605
Posted By Shinesintx
Good snake, not venomous.

Good snake, not venomous.
Forum: Game Management/Age & Score/Trailcam Pics 03-26-2018, 06:25 PM
Replies: 30
Views: 1,847
Posted By Shinesintx
Good thread. This is why I dig TBH

Good thread. This is why I dig TBH
Forum: Game Management/Age & Score/Trailcam Pics 03-25-2018, 09:38 PM
Replies: 2,040
Views: 265,127
Posted By Shinesintx
Dang, even your small deer are monsters. ...

Dang, even your small deer are monsters.

Just curious, have you ever had issues with poaching?
Forum: Around the Campfire 03-25-2018, 09:11 PM
Replies: 77
Views: 2,030
Posted By Shinesintx
She got hosed.

She got hosed.
Forum: Around the Campfire 03-24-2018, 01:57 PM
Replies: 108
Views: 7,328
Posted By Shinesintx
Agreed...but I always seem to laugh at stuff I...

Agreed...but I always seem to laugh at stuff I shouldnít.
Forum: Around the Campfire 03-24-2018, 09:55 AM
Replies: 8
Views: 627
Posted By Shinesintx
Good post, ya gotta keep plugging along. I’ve...

Good post, ya gotta keep plugging along. I’ve been there several times.
Forum: Around the Campfire 03-24-2018, 09:54 AM
Replies: 101
Views: 2,959
Posted By Shinesintx
Itís funny you mention it, cuz the other day i...

Itís funny you mention it, cuz the other day i thought the same thing. I remember jumping off the house as a kid. Today, at 47, it would kill me.
Forum: Around the Campfire 03-22-2018, 10:43 AM
Replies: 98
Views: 3,621
Posted By Shinesintx
I view my land the same as my 401k...an...

I view my land the same as my 401k...an investment. The land is not in my 401k, itís part of my investment plan. Make sense?
Forum: Around the Campfire 03-20-2018, 06:47 PM
Replies: 98
Views: 3,621
Posted By Shinesintx
Not sure that I could really afford the 50...

Not sure that I could really afford the 50 acres...but i did it. In 25 years, I would have paid half of the original value in what would have been lease payments. In the past 5 years, the value of my...
Forum: Around the Campfire 03-13-2018, 09:03 PM
Replies: 46
Views: 1,652
Posted By Shinesintx
I like you, you seem to get it.

I like you, you seem to get it.
Forum: Current Events - Politics and Such 03-13-2018, 09:00 PM
Replies: 112
Views: 2,640
Posted By Shinesintx
Dang, you actually trust the...

Dang, you actually trust the government/authorities to do what is right?

Waco, Broward Co Sheriff Dept, DOJ gun running, FISA court...thismis who you put your faith in? :eek:
Forum: Around the Campfire 03-12-2018, 01:11 AM
Replies: 67
Views: 3,967
Posted By Shinesintx
Bloodless bullets. Theyre very expensive. :D ...

Bloodless bullets. Theyre very expensive. :D

Wondered the same
Forum: Around the Campfire 03-10-2018, 09:32 PM
Replies: 33
Views: 2,506
Posted By Shinesintx
Oops, I read Cabelas when it wasnít Cabelas.:o

Oops, I read Cabelas when it wasnít Cabelas.:o
Forum: Around the Campfire 03-10-2018, 08:51 PM
Replies: 33
Views: 2,506
Posted By Shinesintx
1. Call their distributor 2. have them order it...

1. Call their distributor
2. have them order it for Cabelas?
3. Buy it from Cabelas.
4. Shoot gun
Forum: Around the Campfire 03-10-2018, 08:46 PM
Replies: 33
Views: 2,506
Posted By Shinesintx
Have them order it?

Have them order it?
Forum: D-I-Y Projects 03-10-2018, 08:23 PM
Replies: 74
Views: 7,690
Posted By Shinesintx
I like them because they ainít very close to ya....

I like them because they ainít very close to ya. :)
Forum: D-I-Y Projects 03-10-2018, 07:05 PM
Replies: 74
Views: 7,690
Posted By Shinesintx
Very cool. Also need to mention how much I like...

Very cool. Also need to mention how much I like your neighbors. :)
Forum: Around the Campfire 03-10-2018, 04:14 PM
Replies: 223
Views: 12,281
Posted By Shinesintx
I’m really interested now. I have a 12 x 24 Tuff...

I’m really interested now. I have a 12 x 24 Tuff Shed...was just dreaming about 2 containers earlier today. Can’t wait to see the rest of the build.
Forum: Around the Campfire 03-08-2018, 07:32 PM
Replies: 5
Views: 565
Posted By Shinesintx
That’s a great pic of a copperhead. Took me a...

That’s a great pic of a copperhead. Took me a while.
Forum: Around the Campfire 03-07-2018, 11:16 AM
Replies: 26
Views: 1,517
Posted By Shinesintx
Looks like a miniature hybrid.

Looks like a miniature hybrid.
Forum: Around the Campfire 03-06-2018, 05:44 PM
Replies: 108
Views: 1,861
Posted By Shinesintx
Unicorn... Supposedly, the horn's outer...

Unicorn...

Supposedly, the horn's outer layer of keratin begins to develop a flavor very similar to candied almonds.
Forum: Around the Campfire 03-06-2018, 05:37 PM
Replies: 60
Views: 1,754
Posted By Shinesintx
Super glue or pvc pipe glue. You may need to...

Super glue or pvc pipe glue. You may need to reapply several times.

My dad worked in the oil fields of West Tx for nearly 40 years. I still remember riding with him to an Exxon meeting in Odessa...
Forum: Current Events - Politics and Such 03-06-2018, 08:48 AM
Replies: 35
Views: 990
Posted By Shinesintx
Anderson Cooper is a lady boy.

Anderson Cooper is a lady boy.
Showing results 1 to 50 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:25 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com