Showing results 1 to 50 of 500
Search took 0.32 seconds.
Search: Posts Made By: BowOnly81
Forum: Public Hunting Opportunities Yesterday, 07:18 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Nice bucks gents! Chew, was that in the Sam? ...

Nice bucks gents! Chew, was that in the Sam?

Hope you get feeling better Roberto.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:15 PM
Replies: 25
Views: 573
Posted By BowOnly81
Golf cart can easily do that. Me wife and two...

Golf cart can easily do that. Me wife and two turds take one hour trips around the neighborhood quite often.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:16 PM
Replies: 46
Views: 1,530
Posted By BowOnly81
Dang little lady! Putting a hurtin on em! Super...

Dang little lady! Putting a hurtin on em! Super cute pictures.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:14 PM
Replies: 10
Views: 347
Posted By BowOnly81
Heís got one more just like him if you wanna go...

Heís got one more just like him if you wanna go with me.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 05:38 PM
Replies: 10
Views: 347
Posted By BowOnly81
That’s what I thought. Thanks for the...

That’s what I thought. Thanks for the confirmation guys. Booked the hunt for end of January.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 03:23 PM
Replies: 10
Views: 300
Posted By BowOnly81
Nice! Congrats. What ranch?

Nice! Congrats. What ranch?
Forum: Around the Campfire Yesterday, 02:23 PM
Replies: 10
Views: 347
Posted By BowOnly81
Fallow hunt pricing.

Cheapest Iíve found is $2250. Deal from a friend of a friend. Anyone heard or know of a cheaper fallow hunt? Hereís the one I want.
Forum: Public Hunting Opportunities Yesterday, 10:12 AM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Nope. I’ve been at work. I’ll be home Wednesday...

Nope. I’ve been at work. I’ll be home Wednesday but too much family stuff to do. Friday and Saturday I’m hunting my lease in trinity county. Then Monday and Tuesday will be in the Sam.

And why the...
Forum: Around the Campfire 11-16-2018, 10:17 AM
Replies: 60
Views: 2,898
Posted By BowOnly81
Smdh. At least the comments are funny!

Smdh. At least the comments are funny!
Forum: Around the Campfire 11-15-2018, 01:41 PM
Replies: 21
Views: 1,018
Posted By BowOnly81
Another vote for katskinz. Looks awesome. Way...

Another vote for katskinz. Looks awesome. Way better than stock.
Forum: Around the Campfire 11-15-2018, 08:55 AM
Replies: 6
Views: 538
Posted By BowOnly81
You talking euros or shoulders? I made this last...

You talking euros or shoulders? I made this last month for some euros sitting around.
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 11:37 PM
Replies: 15
Views: 1,400
Posted By BowOnly81
Hilarious!

Hilarious!
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 05:51 PM
Replies: 32
Views: 2,184
Posted By BowOnly81
Lmao! Awesomeness!!

Lmao! Awesomeness!!
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 05:31 PM
Replies: 13
Views: 579
Posted By BowOnly81
You spray paint the skull and get it on the horns...

You spray paint the skull and get it on the horns or boil the bases? And lost the nasal bones? Heck of a buck!
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 05:28 PM
Replies: 125
Views: 6,143
Posted By BowOnly81
Ummm no. Neck mount, yes. Shoulder mount, hellz...

Ummm no. Neck mount, yes. Shoulder mount, hellz no.
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 05:14 PM
Replies: 22
Views: 858
Posted By BowOnly81
That was awesome!!!

That was awesome!!!
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 01:52 PM
Replies: 20
Views: 1,371
Posted By BowOnly81
What do you mean ďTHEY are spread out?!Ē :eek::D:p

What do you mean ďTHEY are spread out?!Ē :eek::D:p
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 01:18 PM
Replies: 30
Views: 3,101
Posted By BowOnly81
Ouch! You get a passthru or bone stop it? (Sorry,...

Ouch! You get a passthru or bone stop it? (Sorry, had to ask. Lol)
Forum: Around the Campfire 11-14-2018, 01:09 PM
Replies: 20
Views: 656
Posted By BowOnly81
Yep. I got 100 or so off amazon for a few bucks.

Yep. I got 100 or so off amazon for a few bucks.
Forum: Around the Campfire 11-12-2018, 08:08 PM
Replies: 2
Views: 213
Posted By BowOnly81
Ha! Same guy did several for me and all look good!

Ha! Same guy did several for me and all look good!
Forum: Around the Campfire 11-12-2018, 06:02 PM
Replies: 38
Views: 1,167
Posted By BowOnly81
Could’ve tagged out Friday morning but passed on...

Could’ve tagged out Friday morning but passed on a 10” spike. Shot a doe that morning and 3 pigs in the Sam. So 4 deer with a bow this year and had one tag and one arrow left that morning. Still...
Forum: Around the Campfire 11-12-2018, 05:25 PM
Replies: 77
Views: 2,643
Posted By BowOnly81
What a weird but THICK buck! Congrats!

What a weird but THICK buck! Congrats!
Forum: D-I-Y Projects 11-11-2018, 10:34 PM
Replies: 27
Views: 1,548
Posted By BowOnly81
Very cool. Thanks for the response.

Very cool. Thanks for the response.
Forum: D-I-Y Projects 11-11-2018, 07:45 PM
Replies: 27
Views: 1,548
Posted By BowOnly81
Looks awesome! I do have to wonder tho, how would...

Looks awesome! I do have to wonder tho, how would you harden it or what type of wood would you use to make it not so fragile? Excuse my ignorance.
Forum: Public Hunting Opportunities 11-11-2018, 07:41 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Thank you guys. And crap, Tim! I forgot to...

Thank you guys. And crap, Tim! I forgot to congratulate you. Sorry bud. Thatís one heck of a buck!! Heck of a nice job!
Forum: Public Hunting Opportunities 11-11-2018, 04:02 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
I wonder if we all wrote a letter to TPWD about...

I wonder if we all wrote a letter to TPWD about letting us use corn to bring in pigs AFTER deer season was over, wonder if that would make a difference.
Forum: Around the Campfire 11-11-2018, 03:53 PM
Replies: 10
Views: 853
Posted By BowOnly81
You can give me that 10 pnt so I can replace my...

You can give me that 10 pnt so I can replace my droptine 3Ē 3 pnt with it and add it to my euro tree I made a couple weeks ago. :D
Forum: Around the Campfire 11-10-2018, 01:56 PM
Replies: 78
Views: 3,601
Posted By BowOnly81
Or give a rats behind about what other people...

Or give a rats behind about what other people think about what he wears.
Forum: Around the Campfire 11-10-2018, 01:30 PM
Replies: 107
Views: 2,488
Posted By BowOnly81
Wow. Do you know how lucky you are? Lots of...

Wow. Do you know how lucky you are? Lots of people hunt their whole lives and not even see a deer that big in the woods. Congrats!
Forum: Public Hunting Opportunities 11-09-2018, 10:09 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Thanks guys.

Thanks guys.
Forum: Public Hunting Opportunities 11-09-2018, 06:27 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
I'm also done with trying to getting these pics...

I'm also done with trying to getting these pics to post right side up! :mad:
Forum: Public Hunting Opportunities 11-09-2018, 06:27 PM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
So this morning was one of the best hunts I've...

So this morning was one of the best hunts I've ever had in the Sam! Long story short, I got in the tree at 8:30, right as it stopped raining. Doe steps out at 9:40, wait for a buck but she's by...
Forum: Public Hunting Opportunities 11-09-2018, 07:31 AM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Iím heading out around 8 and hoping for the same!...

Iím heading out around 8 and hoping for the same! Good luck amigo.
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 07:28 PM
Replies: 8
Views: 331
Posted By BowOnly81
PM Lkon81. Done a few for me and look really good.

PM Lkon81. Done a few for me and look really good.
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 07:26 PM
Replies: 53
Views: 3,179
Posted By BowOnly81
He must work out!

He must work out!
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 06:03 PM
Replies: 13
Views: 626
Posted By BowOnly81
Gotcha. Thanks for the education

Gotcha. Thanks for the education
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 06:02 PM
Replies: 13
Views: 626
Posted By BowOnly81
Please school me. I thought a stag was a male red...

Please school me. I thought a stag was a male red deer and a male muley was called a buck. Are you saying that’s a cross between a reed deer and a muley?
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 12:17 PM
Replies: 59
Views: 1,651
Posted By BowOnly81
I bet the kid doesn’t know what an Indian burn is...

I bet the kid doesn’t know what an Indian burn is either huh?!
Forum: Around the Campfire 11-08-2018, 12:14 PM
Replies: 53
Views: 1,235
Posted By BowOnly81
Quite an impressive resume for a 13 yo!!...

Quite an impressive resume for a 13 yo!! Hilarious shoe story too. Big congrats!!
Forum: Public Hunting Opportunities 11-07-2018, 09:51 AM
Replies: 1,327
Views: 41,804
Posted By BowOnly81
Thatís effing hilarious!!!

Thatís effing hilarious!!!
Forum: Around the Campfire 11-05-2018, 03:48 PM
Replies: 18
Views: 607
Posted By BowOnly81
Looks like you need to bring a spot light too....

Looks like you need to bring a spot light too. Hehe. Good luck!
Forum: Around the Campfire 11-05-2018, 10:01 AM
Replies: 27
Views: 2,068
Posted By BowOnly81
So it was an arrow, not a gunshot. Have any idea...

So it was an arrow, not a gunshot. Have any idea on who shot him? Surely a neighbor.
Forum: Around the Campfire 11-04-2018, 04:30 PM
Replies: 35
Views: 1,943
Posted By BowOnly81
Very unique and beautiful animal.

Very unique and beautiful animal.
Forum: Around the Campfire 11-04-2018, 11:54 AM
Replies: 15
Views: 824
Posted By BowOnly81
That’s awesome!!! Lmao!

That’s awesome!!! Lmao!
Forum: D-I-Y Projects 11-01-2018, 09:48 PM
Replies: 17
Views: 946
Posted By BowOnly81
Thanks guys. It’s a combination of a few pics I...

Thanks guys. It’s a combination of a few pics I found on Google.
Forum: Around the Campfire 11-01-2018, 09:47 PM
Replies: 97
Views: 2,376
Posted By BowOnly81
Oh I know. Itís all good. Iíve seen the type too....

Oh I know. Itís all good. Iíve seen the type too. To each their own I guess. Crap, forgot I was on TBH. Iíll rewrite....Iíve scene the tipe two. Too each theyíre own I guess.
Forum: Around the Campfire 11-01-2018, 09:20 PM
Replies: 97
Views: 2,376
Posted By BowOnly81
You talking about me Willis?! :D Donít know about...

You talking about me Willis?! :D Donít know about the macho comment but Iím just a normal guy that only bow hunts. Last deer I shot with a gun was in 2001. Just got boring to me.
Forum: Around the Campfire 11-01-2018, 05:10 PM
Replies: 74
Views: 1,554
Posted By BowOnly81
8. He didn’t care to go before that. Didn’t wanna...

8. He didn’t care to go before that. Didn’t wanna push him. Now he loves it.
Forum: Around the Campfire 11-01-2018, 05:05 PM
Replies: 28
Views: 1,919
Posted By BowOnly81
Dang shame!

Dang shame!
Forum: D-I-Y Projects 11-01-2018, 02:41 PM
Replies: 17
Views: 946
Posted By BowOnly81
Euro Mount Tree/Pedestal

Just got done building this thing. Made with 1x4's and then stained. Stripped most of the shaggy bark off the cedar post and screwed more 1x4's inside the base to stabilize the post. Then added a...
Showing results 1 to 50 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 12:30 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com