Showing results 1 to 50 of 500
Search took 5.49 seconds.
Search: Posts Made By: Landrover
Forum: Around the Campfire Today, 05:09 AM
Replies: 32
Views: 1,526
Posted By Landrover
First pic on #13 is sweeet!!!

First pic on #13 is sweeet!!!
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:57 PM
Replies: 44
Views: 1,561
Posted By Landrover
Just got around to dropping off a hide today. It...

Just got around to dropping off a hide today. It will be $900, but the taxi did both of my safari's.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:40 PM
Replies: 17
Views: 529
Posted By Landrover
U beat me to it........the live pic shows great...

U beat me to it........the live pic shows great size.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:35 PM
Replies: 1,830
Views: 76,034
Posted By Landrover
A messy mess at best! Poor coverage by lots of...

A messy mess at best!
Poor coverage by lots of and most media outlets. Kinda went hush hush really quick for some odd reason.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:29 PM
Replies: 15
Views: 573
Posted By Landrover
Oh yea, he makes the HIT list! Yep, those limbs...

Oh yea, he makes the HIT list! Yep, those limbs will do the trick.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:28 PM
Replies: 321
Views: 6,796
Posted By Landrover
Lots of Tigers owned by individuals purchased...

Lots of Tigers owned by individuals purchased thru breeders around the US. Lots of celebrity/wealthy own them and regrettably many end up sending them to sanctuaries once they are tired of...
Forum: Around the Campfire Yesterday, 07:18 PM
Replies: 87
Views: 2,096
Posted By Landrover
That could be fun actually! She may think it was...

That could be fun actually! She may think it was a miracle!:D
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:19 PM
Replies: 19
Views: 711
Posted By Landrover
I luv it!!!

I luv it!!!
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:18 PM
Replies: 87
Views: 2,096
Posted By Landrover
Is she hot?:confused::D

Is she hot?:confused::D
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:16 PM
Replies: 50
Views: 738
Posted By Landrover
Humm........impossible.....I eat just about...

Humm........impossible.....I eat just about anything. Today for lunch was raw oysters, fried oysters, boiled shrimp. Just leaving dinner with the family and had fried alligator, steamed mussels and...
Forum: Around the Campfire Yesterday, 06:12 PM
Replies: 87
Views: 2,096
Posted By Landrover
Maybe hard times have hit them.

Maybe hard times have hit them.
Forum: Around the Campfire Yesterday, 05:55 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Wink But when the time to sell comes around...

But when the time to sell comes around ....:eek:.......can you say Cha-ching!!;) We plan to do 6 months here and 6 months in the mountains during the DOG DAYS of summer in about 10 years. Sprawl is...
Forum: Around the Campfire Yesterday, 09:57 AM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
My bad! :o Actually apologize on two...

My bad! :o
Actually apologize on two points.......
1.) obviously I missed the shot as it related to NOLA.
2.) that I commented, as it really was not that important to me.
Just a bad choice on...
Forum: Around the Campfire Yesterday, 09:25 AM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
LMAO!:D It has been two great games with...

LMAO!:D
It has been two great games with mistakes that have killed the Rockets.........i.e, FINAL SCORES! I agree it aint that serious.......lord!

;)b True Dat!

Cheap shot...........but...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 10:35 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Horrible way to lose! Daggum!

Horrible way to lose! Daggum!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 10:34 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
still got a heartbeat!!!

still got a heartbeat!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 10:25 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Dagger by Curry............consistently!!!

Dagger by Curry............consistently!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 10:15 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
He got game!!!!

He got game!!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 10:01 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Come on Rockets.....not another turnover.

Come on Rockets.....not another turnover.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:56 PM
Replies: 15
Views: 294
Posted By Landrover
Non issue sir.........thought there was some new...

Non issue sir.........thought there was some new technology or sumthin.....lol!;)
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:42 PM
Replies: 15
Views: 294
Posted By Landrover
I forgot they were there....:o.....lol! Not bad...

I forgot they were there....:o.....lol! Not bad and they have lots of beer. Can't believe I forgot they were there...........is that good or bad.....:confused:....hum.....:confused:....carry on!:o...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:38 PM
Replies: 34
Views: 642
Posted By Landrover
I have got to get serious about chasing one of...

I have got to get serious about chasing one of those critters!!!!!!! Very nice sir.......congrats!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:36 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Gotta stop with the simple mistakes! Much to...

Gotta stop with the simple mistakes! Much to casual.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:29 PM
Replies: 16
Views: 297
Posted By Landrover
Shhhhhhhhhhh.............nothing here...

Shhhhhhhhhhh.............nothing here folks.........move along!!! LOL!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:27 PM
Replies: 20
Views: 409
Posted By Landrover
nothing wrong with your post sir........I can...

nothing wrong with your post sir........I can relate and agree!;)
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:24 PM
Replies: 35
Views: 1,207
Posted By Landrover
Wink I have a weighted vest also. Need to dig it out...

I have a weighted vest also. Need to dig it out of the crap in my garage and get busy.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:19 PM
Replies: 15
Views: 294
Posted By Landrover
They boil live as I have bought sacked crawfish...

They boil live as I have bought sacked crawfish from their seafood market next door. Honestly, I have never seen a place boil frozen crawfish in my entire life of doing boils!:confused::confused:
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:16 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
LOL..:)..nah I always pay cash. Just wanna put...

LOL..:)..nah I always pay cash. Just wanna put my money back in the bank....;) www.BONFIREWINGS.com

These huge swings make me wonder if these games are fixed.....:(....anyway.......as long as...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:11 PM
Replies: 15
Views: 294
Posted By Landrover
Wolfies..........thanks!;)

Wolfies..........thanks!;)
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:11 PM
Replies: 15
Views: 294
Posted By Landrover
I am about 2 miles from her. Crabdaddy's seems...

I am about 2 miles from her. Crabdaddy's seems real popular but I do better with just going to HEB if I don't do my own. There is a place on the service road that stays packed but the ones my wife...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 09:01 PM
Replies: 26
Views: 822
Posted By Landrover
I like his interviews...heck, I like all...

I like his interviews...heck, I like all successful folks interviews but the guy is really humble in his approach to growth.;)b
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 08:58 PM
Replies: 4
Views: 161
Posted By Landrover
Really diverse terrain. I was going to hunt...

Really diverse terrain. I was going to hunt there last summer on vacation and learned the AXIS are bigger here. NOt much for hogs and sheep so I passed. Lots of trees up high while doing the road...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 08:52 PM
Replies: 29
Views: 794
Posted By Landrover
yall are funny!

yall are funny!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 07:14 PM
Replies: 30
Views: 1,724
Posted By Landrover
must be dang profitable for Kroger to keep their...

must be dang profitable for Kroger to keep their name on the building!!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 07:11 PM
Replies: 1,830
Views: 76,034
Posted By Landrover
so still where this was on page 5 or...

so still where this was on page 5 or 6............carry on!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 07:05 PM
Replies: 20
Views: 409
Posted By Landrover
Lord knows it aint a 3-day weekend because of...

Lord knows it aint a 3-day weekend because of bar-b-que! God Bless the families that were left behind.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 06:55 PM
Replies: 19
Views: 991
Posted By Landrover
Gotta love it!!! I really need to count them up.

Gotta love it!!! I really need to count them up.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 06:39 PM
Replies: 43
Views: 1,323
Posted By Landrover
Yep...;)....it has been followed in a few states...

Yep...;)....it has been followed in a few states with positive reports!

Heck, one or two months!!! ;) If it came down to Mad Max type environment, I doubt any big game animals would survive a...
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 06:20 PM
Replies: 30
Views: 880
Posted By Landrover
Thumbs up Good deal, sounds like it was figured out finally...

Good deal, sounds like it was figured out finally and was not a direct result of O-care. Prayers for a successful procedure and quick recovery!;)b
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 06:11 PM
Replies: 33
Views: 1,504
Posted By Landrover
Thumbs up I know I did and hope to do another one sooner...

I know I did and hope to do another one sooner than later!;)b

Thx for the call today...........just not able to breakaway tomorrow but I may call you if something gives before dark thirty.:D
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 06:03 PM
Replies: 329
Views: 4,212
Posted By Landrover
Ok.........need a win tonight! Just installed a...

Ok.........need a win tonight! Just installed a 5 ton monster sized AC unit on the roof of one of our locations. Talk about expensive but a win tonight could put that cash back in my account.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 05:58 PM
Replies: 13
Views: 911
Posted By Landrover
Only been there twice and I live here.

Only been there twice and I live here.
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 05:53 PM
Replies: 37
Views: 1,601
Posted By Landrover
Title Correction: Target shoots BACK! Far from...

Title Correction: Target shoots BACK! Far from a victim.............great for him!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 05:21 PM
Replies: 28
Views: 636
Posted By Landrover
I like yall style! :-) :-) :-) enjoy!

I like yall style! :-) :-) :-) enjoy!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:58 AM
Replies: 49
Views: 1,951
Posted By Landrover
Good place for sure!

Good place for sure!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:57 AM
Replies: 43
Views: 1,323
Posted By Landrover
gotcha!

gotcha!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:52 AM
Replies: 28
Views: 636
Posted By Landrover
yes sir....not many deer south and only a few...

yes sir....not many deer south and only a few hogs starting to move in. More swampy type activities but all dang fun and beautiful!;)

u got it!;)

Yep........Woodville is popular for whitetail....
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:42 AM
Replies: 30
Views: 880
Posted By Landrover
Good deal! Glad it was figured out but I would...

Good deal! Glad it was figured out but I would get a letter confirming the approval at this point. Get ready for Alaska sir!!!;)b

U beat me to it!;)
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:36 AM
Replies: 33
Views: 1,504
Posted By Landrover
Yes sir...........was on here a few years ago. ...

Yes sir...........was on here a few years ago. Beauty of a fish...........I want one!!!
Forum: Around the Campfire 05-21-2015, 11:35 AM
Replies: 23
Views: 1,512
Posted By Landrover
Great stuff guys...........love the...

Great stuff guys...........love the stories...........definitely a majestic critter. (except in Alaska.....lol)
Showing results 1 to 50 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:53 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com