Showing results 1 to 50 of 500
Search took 1.10 seconds.
Search: Posts Made By: ChickenWilly
Forum: Around the Campfire 12-03-2017, 03:49 PM
Replies: 614
Views: 32,275
Posted By ChickenWilly
Good luck to those still on stand! Hope y'all...

Good luck to those still on stand! Hope y'all pile'em up these last few hours

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 12-02-2017, 07:04 PM
Replies: 614
Views: 32,275
Posted By ChickenWilly
Just got all caught up! Hopefully some good...

Just got all caught up! Hopefully some good reports here soon after everyone gets done dragging them out!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 11-26-2017, 03:07 AM
Replies: 136
Views: 8,919
Posted By ChickenWilly
In for pics ! Sent from my SM-N920V using...

In for pics !

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 11-15-2017, 02:09 AM
Replies: 100
Views: 3,985
Posted By ChickenWilly
Stay after them B! Sent from my SM-N920V...

Stay after them B!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 11-11-2017, 11:09 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
My wife was able to get it done tonight with my...

My wife was able to get it done tonight with my 6.8. Had a group of does come into the oats at about 60 yards but they got spooked by the neighbor letting loose with what sounded like a full auto mag...
Forum: Around the Campfire 11-06-2017, 05:46 PM
Replies: 11
Views: 359
Posted By ChickenWilly
Yeah I have been in there since they changed...

Yeah I have been in there since they changed over. The shop is a lot nicer but still not a fan of Chuck. I decided to try them out when I got my new string and Chuck "tuned"my bow without having my...
Forum: Around the Campfire 11-06-2017, 05:34 PM
Replies: 11
Views: 359
Posted By ChickenWilly
Jim is one of the best in the business. I drive...

Jim is one of the best in the business. I drive from garland if I need anything done.

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 11-03-2017, 09:36 PM
Replies: 9
Views: 674
Posted By ChickenWilly
Hahahaha awesome Sent from my SM-N920V using...

Hahahaha awesome

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 11-03-2017, 09:30 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Awesome! Congrats to the kiddos! Can't wait for...

Awesome! Congrats to the kiddos! Can't wait for my little girl to get her first, she is ready! Hopefully she can check off her first deer next season at age 5. She wants to now I'm just not 100%...
Forum: Around the Campfire 11-03-2017, 09:14 AM
Replies: 27
Views: 558
Posted By ChickenWilly
Hey B I have tru ball fang4 you can try out. I...

Hey B I have tru ball fang4 you can try out. I love the way it feels drawing back with it over my regular scotts but I'm gonna have to dedicate some time with it to get my anchors with it. I didn't...
Forum: Game Management/Age & Score/Trailcam Pics 10-23-2017, 07:22 PM
Replies: 17
Views: 680
Posted By ChickenWilly
I'd say he's a 3 yr old at the absolute youngest...

I'd say he's a 3 yr old at the absolute youngest but I'm leaning towards him being 4. I have been wrong before though!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-23-2017, 05:18 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Congrats! Nothing like the first one! Sent...

Congrats! Nothing like the first one!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-23-2017, 05:15 AM
Replies: 71
Views: 3,236
Posted By ChickenWilly
And then....... Sent from my SM-N920V using...

And then.......

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-22-2017, 11:41 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Dang I sure wish some of them would venture over...

Dang I sure wish some of them would venture over to our place! That's awesome

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-22-2017, 07:20 PM
Replies: 32
Views: 1,281
Posted By ChickenWilly
Heck yeah man! I've seen bird's flyin that didn't...

Heck yeah man! I've seen bird's flyin that didn't even look that good! I think you might be on to something! You Wil have to get some coots to try this season lol

Sent from my SM-N920V using...
Forum: Around the Campfire 10-14-2017, 07:38 PM
Replies: 60
Views: 1,789
Posted By ChickenWilly
Yep ramcat busted through the shoulder and just...

Yep ramcat busted through the shoulder and just barely stuck out the hide. He didn't make it 40 yards! ... Congrats again brother been awesome seeing you go from never shooting a bow to getting a...
Forum: Around the Campfire 10-11-2017, 03:00 AM
Replies: 114
Views: 7,379
Posted By ChickenWilly
Good gosh that is a stud and a half! Shame that's...

Good gosh that is a stud and a half! Shame that's how he was killed. That's a buck of a lifetime low fence. Wish he had ran over to our place instead of across the road

Sent from my SM-N920V...
Forum: Around the Campfire 10-07-2017, 09:36 AM
Replies: 167
Views: 11,516
Posted By ChickenWilly
Heck yeah! Hopefully be a short track to her...

Heck yeah! Hopefully be a short track to her first bow kill!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-06-2017, 11:32 PM
Replies: 33
Views: 1,658
Posted By ChickenWilly
Good luck to y'all! Will be following along ...

Good luck to y'all! Will be following along

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-06-2017, 08:16 AM
Replies: 167
Views: 11,516
Posted By ChickenWilly
Good luck, i will be following along! Sent...

Good luck, i will be following along!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-05-2017, 09:43 PM
Replies: 15
Views: 406
Posted By ChickenWilly
I love my ramcats! This is my 3rd or 4th season...

I love my ramcats! This is my 3rd or 4th season shooting them and no complaints at all. All 4 of us on our lease shoot them .

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-05-2017, 08:37 PM
Replies: 101
Views: 2,921
Posted By ChickenWilly
Question for everyone. I did some swapping for a...

Question for everyone. I did some swapping for a couple unopened packs of hypos . I was gonna put a couple in my quiver last weekend but I never could keep the blades from rattling. They have the...
Forum: Around the Campfire 10-05-2017, 01:39 PM
Replies: 0
Views: 134
Posted By ChickenWilly
Forney Wal-Mart sticker sighting

Lifted green 2500hd chevyhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20171005/a61aef1594be6d8ecf3d364a476cd54b.jpg

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-05-2017, 12:58 PM
Replies: 110
Views: 4,055
Posted By ChickenWilly
I sure hope that I can. She has been going with...

I sure hope that I can. She has been going with me to the lease since she could walk. She is ate up with hunting and fishing. She is 4 and is determined she is gonna shoot a deer this season. I'm...
Forum: Around the Campfire 10-03-2017, 09:03 PM
Replies: 17
Views: 555
Posted By ChickenWilly
Think you are thinking of the genesis bows from...

Think you are thinking of the genesis bows from mathews at bass pro. I'm in that bass pro all the time haha just ask my better half!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-03-2017, 07:15 PM
Replies: 17
Views: 555
Posted By ChickenWilly
I've owned 2 different missions and I got a...

I've owned 2 different missions and I got a mission craze for my fiance. I have a mathews nocam now and it kills stuff just like my mission bows did. They are great bows! They are basically the same...
Forum: Around the Campfire 10-03-2017, 06:26 PM
Replies: 110
Views: 4,055
Posted By ChickenWilly
Thanks everybody , a hunt I will never forget for...

Thanks everybody , a hunt I will never forget for sure.

Here is a picture of him and I with the buck I got last season and it ended up being his last trip he got to make down to the lease. Also...
Forum: Around the Campfire 10-03-2017, 06:18 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Getting to share the experience of him getting...

Getting to share the experience of him getting his first with a bow was so awesome! He hadn't really hunted before we became friends and it's awesome to be able to see him progress through his...
Forum: Around the Campfire 10-03-2017, 03:42 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Well one of my best friends that hunts with us...

Well one of my best friends that hunts with us now got it done Sunday morning. I just got him a shooting a bow back in June or July. He picked up on it pretty dang fast. Fast forward to this past...
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 11:11 PM
Replies: 110
Views: 4,055
Posted By ChickenWilly
Our lease is in lampasas, been on it for 30...

Our lease is in lampasas, been on it for 30 years now. The deer quality has made a huge turn for the better over the years

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 11:09 PM
Replies: 110
Views: 4,055
Posted By ChickenWilly
Thanks everybody! The long wait to get him back...

Thanks everybody! The long wait to get him back from the taxi begins, dropped him off on the way home this evening. It's definitely a hunt that I will never forget and one that will be hard to top....
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 09:57 AM
Replies: 18
Views: 1,175
Posted By ChickenWilly
Good luck on the recovery hope it's a short track...

Good luck on the recovery hope it's a short track

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 09:27 AM
Replies: 110
Views: 4,055
Posted By ChickenWilly
Opening day buck, brought me to tears...

Fair warning this will be a long read....

This past December the day after Christmas my grandad passed away after a long fight with pulmonary fibrosis. It was super tough on all of us even though...
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 08:38 AM
Replies: 102
Views: 4,612
Posted By ChickenWilly
Looks good from here! Good luck on the recovery ...

Looks good from here! Good luck on the recovery

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 10-01-2017, 08:10 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Well I'm not sure what to do with myself.... I've...

Well I'm not sure what to do with myself.... I've never filled my buck tag opening day before, but yesterday afternoon I changed that! This wide 9 (almost 10) point ran into my set and stopped in one...
Forum: Around the Campfire 09-30-2017, 10:08 AM
Replies: 184
Views: 9,430
Posted By ChickenWilly
Congrats! In for pics! Feeling you will never...

Congrats! In for pics! Feeling you will never forget!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-30-2017, 10:04 AM
Replies: 128
Views: 5,366
Posted By ChickenWilly
Heck yeah! Looking forward to the ldps! Sent...

Heck yeah! Looking forward to the ldps!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-29-2017, 08:26 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
I've had some deer pretty regular coming through...

I've had some deer pretty regular coming through around 9 so I won't be able to make it over there for breakfast. At least I'm not figuring I will be able to. Unless I stick one at first light then I...
Forum: Around the Campfire 09-29-2017, 12:12 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Anybody up for a get together Saturday at storms...

Anybody up for a get together Saturday at storms for lunch? Would love to meet some more tbhers that hunt in the area. Maybe shoot for 11 or so?

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-28-2017, 03:41 AM
Replies: 282
Views: 4,103
Posted By ChickenWilly
Magnus stinger buzzcut with the bleeder blades...

Magnus stinger buzzcut with the bleeder blades for my first hog and deer with a bow. My first bowkill was actually a bobcat that I shot with an old spitfire mechanical head. Tore his butt up pretty...
Forum: Around the Campfire 09-27-2017, 05:07 AM
Replies: 184
Views: 7,992
Posted By ChickenWilly
Holy cow! You got one heck of a bull! I love his...

Holy cow! You got one heck of a bull! I love his character on his fronts! Can't wait to hear the story, congrats brother!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-24-2017, 09:51 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
I appreciate that offer and will def keep your...

I appreciate that offer and will def keep your number handy just in case!

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-24-2017, 01:20 AM
Replies: 421
Views: 27,723
Posted By ChickenWilly
Good luck! Hopefully the bow case shows up pretty...

Good luck! Hopefully the bow case shows up pretty quick! I'd rather have that than my clothes

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-23-2017, 07:31 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Heck yeah man that would be nice. We had a big...

Heck yeah man that would be nice. We had a big stag and 5 cows on our place for a year and a half and then they just vanished. My dad and uncle were hoping if we didn't pressure them they would stick...
Forum: Around the Campfire 09-23-2017, 07:26 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Oh ok not gonna be the same buck then. Good luck...

Oh ok not gonna be the same buck then. Good luck this season you got some good lookin deer runnin around! Send some of those red deer my way if you don't mind haha

Sent from my SM-N920V using...
Forum: Around the Campfire 09-23-2017, 07:17 PM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
Where abouts are you hunting Codyw48? We have a...

Where abouts are you hunting Codyw48? We have a buck that looks just like the split g2 buck you posted up. Just curious if we may be neighbors

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-22-2017, 06:19 AM
Replies: 132
Views: 4,301
Posted By ChickenWilly
That is a massive main frame 8! Awesome deer!...

That is a massive main frame 8! Awesome deer! Seems like it should be a great year from all the pictures that have been posted and from what we've seen on our place running around . I should have...
Forum: It's All About the Video 09-20-2017, 09:53 PM
Replies: 17
Views: 612
Posted By ChickenWilly
I don't get any kind of impression from the...

I don't get any kind of impression from the video..... because I don't see it! Lol

Sent from my SM-N920V using Tapatalk
Forum: Around the Campfire 09-18-2017, 05:15 PM
Replies: 19
Views: 405
Posted By ChickenWilly
Dang man I'm in lampasas right now but I'm headed...

Dang man I'm in lampasas right now but I'm headed back in the morning. So I'm a little closer to SA . I will be back down for the opener is somebody could get it up to here I will bring it back for...
Forum: Around the Campfire 09-18-2017, 05:07 AM
Replies: 52
Views: 1,132
Posted By ChickenWilly
Tecnu is some pretty good stuff. It gets rid of...

Tecnu is some pretty good stuff. It gets rid of the oils. One of the better off the shelf things I've found. I'm bad about getting it to. I always say if I just look at it the wrong way I'm gonna...
Showing results 1 to 50 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com