Showing results 1 to 50 of 433
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: castlegaphunter
Forum: Around the Campfire 11-26-2019, 07:00 AM
Replies: 52
Views: 1,271
Posted By castlegaphunter
270, 280, 30-06, 308, 7mm-08. That's about it

270, 280, 30-06, 308, 7mm-08. That's about it
Forum: Around the Campfire 11-26-2019, 06:44 AM
Replies: 33
Views: 1,265
Posted By castlegaphunter
Dont know what you guys are talking about but 275...

Dont know what you guys are talking about but 275 is perfect temp to smoke meats at. Dont think Aaron Franklin is wrong.
Forum: Around the Campfire 10-31-2019, 03:50 AM
Replies: 367
Views: 15,778
Posted By castlegaphunter
Opies

Opies
Forum: Around the Campfire 10-26-2019, 02:59 AM
Replies: 103
Views: 6,106
Posted By castlegaphunter
niceeeeee

niceeeeee
Forum: Around the Campfire 03-28-2019, 11:02 PM
Replies: 84
Views: 3,143
Posted By castlegaphunter
It’s a false narrative. The state doesn’t really...

It’s a false narrative. The state doesn’t really want to eradicate hogs
Forum: Around the Campfire 03-27-2019, 07:29 PM
Replies: 191
Views: 6,085
Posted By castlegaphunter
105 temp is no joke

105 temp is no joke
Forum: Around the Campfire 03-26-2019, 05:31 PM
Replies: 73
Views: 4,477
Posted By castlegaphunter
Dang

Dang
Forum: Around the Campfire 03-22-2019, 03:54 PM
Replies: 93
Views: 3,469
Posted By castlegaphunter
I wish you were closer to me.

I wish you were closer to me.
Forum: Around the Campfire 03-13-2019, 03:37 AM
Replies: 45
Views: 3,766
Posted By castlegaphunter
Lucky. Wish mine would get stolen lol

Lucky. Wish mine would get stolen lol
Forum: Around the Campfire 03-13-2019, 03:36 AM
Replies: 188
Views: 8,826
Posted By castlegaphunter
I think you'll be alright....son needs to trade...

I think you'll be alright....son needs to trade in.
Forum: Around the Campfire 02-22-2019, 12:56 AM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
So you're an officer? How many people do you see...

So you're an officer? How many people do you see get family violence charges dismissed or reduced?
Forum: Around the Campfire 02-22-2019, 12:48 AM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
Wow. They lawyer has him doing classes too, plus...

Wow. They lawyer has him doing classes too, plus the family member is writing letters saying they dont want him charged. Not sure if it's going to matter!
Forum: Around the Campfire 02-22-2019, 12:46 AM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
Sorry guys, meant class A. Not C.dont think there...

Sorry guys, meant class A. Not C.dont think there is a c family violence charge
Forum: Around the Campfire 02-21-2019, 03:55 AM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
Why

Why
Forum: Around the Campfire 02-20-2019, 11:31 PM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
The act wasn't against a woman, but they treat...

The act wasn't against a woman, but they treat the law as such to protect them? It was with a family member. Wow that's a bummer.
Forum: Around the Campfire 02-20-2019, 10:55 PM
Replies: 59
Views: 1,899
Posted By castlegaphunter
Ouch. Hope he gets better

Ouch. Hope he gets better
Forum: Around the Campfire 02-20-2019, 10:52 PM
Replies: 39
Views: 2,063
Posted By castlegaphunter
Class c Family violence advise

Any lawyers or anybody with knowledge of the law welcone to respond.

Asking for a friend. This isn't a felony charge but is there a restriction on guns with this, being a class c...
Forum: Around the Campfire 02-13-2019, 09:22 PM
Replies: 27
Views: 2,303
Posted By castlegaphunter
**** son. That's marathon worthy.

**** son. That's marathon worthy.
Forum: Around the Campfire 02-13-2019, 09:21 PM
Replies: 170
Views: 6,762
Posted By castlegaphunter
Prayers up. Sepsis from what? Scary stuff. Can...

Prayers up. Sepsis from what? Scary stuff. Can happen to anyone.
Forum: Around the Campfire 02-09-2019, 12:47 PM
Replies: 5
Views: 392
Posted By castlegaphunter
Still gotem. Should lose em pretty soon

Still gotem. Should lose em pretty soon
Forum: Around the Campfire 02-09-2019, 11:23 AM
Replies: 5
Views: 392
Posted By castlegaphunter
Yessir idk why nut just tend to see more later in...

Yessir idk why nut just tend to see more later in the year/early january/feb
Forum: Around the Campfire 02-09-2019, 03:04 AM
Replies: 5
Views: 392
Posted By castlegaphunter
After season mulies

Always see the good ones after season. Were 3. One was significantly bigger than this one. Maybe I'll see then again next year.
Forum: Around the Campfire 02-08-2019, 03:23 AM
Replies: 50
Views: 1,810
Posted By castlegaphunter
I do not. I hunt weat Texas where all we have is...

I do not. I hunt weat Texas where all we have is mule deer(with the exception of the rare whitetail, almost not even mentioning) ita not worth it to corn or do anything else. We just hunt them in...
Forum: Around the Campfire 02-08-2019, 03:21 AM
Replies: 50
Views: 1,810
Posted By castlegaphunter
Soooooo answering a question with another question

Soooooo answering a question with another question
Forum: Around the Campfire 01-25-2019, 02:32 AM
Replies: 48
Views: 3,371
Posted By castlegaphunter
Lol that was a funny joke. Oh wait....you're...

Lol that was a funny joke. Oh wait....you're serious..? Lolllllllllllll
Forum: Around the Campfire 01-25-2019, 01:38 AM
Replies: 66
Views: 3,739
Posted By castlegaphunter
Man I'm cool w never going to africa... lol

Man I'm cool w never going to africa... lol
Forum: D-I-Y Projects 01-25-2019, 01:38 AM
Replies: 88
Views: 7,617
Posted By castlegaphunter
Da dang

Da dang
Forum: Around the Campfire 01-25-2019, 01:26 AM
Replies: 71
Views: 1,884
Posted By castlegaphunter
Congrats!

Congrats!
Forum: Around the Campfire 01-23-2019, 08:58 PM
Replies: 57
Views: 1,242
Posted By castlegaphunter
Well I've been told I snore very loudly and i...

Well I've been told I snore very loudly and i dont breath /gasp for air in my sleep. I'm sure it's much more complicated than that though.

I think from all of the feedback I've received I might...
Forum: Around the Campfire 01-23-2019, 01:49 AM
Replies: 57
Views: 1,242
Posted By castlegaphunter
Oh and how big of a difference did yall notice...

Oh and how big of a difference did yall notice after using one?
Forum: Around the Campfire 01-23-2019, 01:48 AM
Replies: 57
Views: 1,242
Posted By castlegaphunter
I was told there are machines that adjust to you....

I was told there are machines that adjust to you. And really just dont have the time currently. But may have to go that route If theres no other way around it .
Forum: Around the Campfire 01-22-2019, 11:16 PM
Replies: 57
Views: 1,242
Posted By castlegaphunter
Cpap questions/help

Was wondering if any of you guys wear a cpap and could maybe lend some advise ? Was recently looking online at different masks, etc and found out you have to have a prescription for the machine. I'd...
Forum: Around the Campfire 01-21-2019, 10:47 PM
Replies: 272
Views: 7,659
Posted By castlegaphunter
Sorry for your loss.

Sorry for your loss.
Forum: The Other Side of the Ranch (Firearms) 01-16-2019, 01:52 AM
Replies: 104
Views: 4,594
Posted By castlegaphunter
I agree with the logic presented here. But it's a...

I agree with the logic presented here. But it's a bit off. So in order for me to be against someone shoting long distance with a caliber that could be argued as "insufficient" i first need to...
Forum: Around the Campfire 01-16-2019, 01:40 AM
Replies: 19
Views: 1,029
Posted By castlegaphunter
Man I say your all a bunch of wusses

Man I say your all a bunch of wusses
Forum: The Other Side of the Ranch (Firearms) 01-16-2019, 01:38 AM
Replies: 104
Views: 4,594
Posted By castlegaphunter
Btw, i have nothing against long range hunting.

Btw, i have nothing against long range hunting.
Forum: The Other Side of the Ranch (Firearms) 01-16-2019, 01:37 AM
Replies: 104
Views: 4,594
Posted By castlegaphunter
Absolutely. The fact that he used a caliber...

Absolutely.

The fact that he used a caliber that he even states is "pushing the limits" is, in my mind, absurb. He had to go cut the throat of the deer because it didnt do enough damage. I...
Forum: The Other Side of the Ranch (Firearms) 01-10-2019, 11:36 PM
Replies: 104
Views: 4,594
Posted By castlegaphunter
Everything about this post makes me cringe.

Everything about this post makes me cringe.
Forum: Around the Campfire 01-02-2019, 02:00 PM
Replies: 159
Views: 9,897
Posted By castlegaphunter
Just wouldn't invite him back out. That's about...

Just wouldn't invite him back out. That's about it .
Forum: Around the Campfire 12-31-2018, 02:33 PM
Replies: 23
Views: 828
Posted By castlegaphunter
Whirlpool is by far the most reliable.

Whirlpool is by far the most reliable.
Forum: Around the Campfire 12-31-2018, 02:32 PM
Replies: 23
Views: 828
Posted By castlegaphunter
Trust me when I say do not buy samsung!! Worked...

Trust me when I say do not buy samsung!! Worked around them for years and nothing but issues. Customers always sending them back
Forum: Around the Campfire 12-31-2018, 12:30 AM
Replies: 13
Views: 1,249
Posted By castlegaphunter
I'm confused. Howd you save his life? Maybe I...

I'm confused. Howd you save his life? Maybe I missed something
Forum: Around the Campfire 12-29-2018, 05:34 AM
Replies: 33
Views: 1,353
Posted By castlegaphunter
Did it taste good?

Did it taste good?
Forum: Around the Campfire 12-28-2018, 08:45 PM
Replies: 38
Views: 1,532
Posted By castlegaphunter
Man ..I'm so sorry. I dread that day. :(

Man ..I'm so sorry. I dread that day. :(
Forum: Recipes 12-28-2018, 08:20 AM
Replies: 28
Views: 2,829
Posted By castlegaphunter
I remove as much tallow as possible no matter...

I remove as much tallow as possible no matter what. Not good on deer. Imo
Forum: Around the Campfire 12-28-2018, 08:18 AM
Replies: 34
Views: 2,552
Posted By castlegaphunter
Lmao

Lmao
Forum: Around the Campfire 12-28-2018, 07:17 AM
Replies: 32
Views: 2,214
Posted By castlegaphunter
It's so beautiful....let's kill it..smh

It's so beautiful....let's kill it..smh
Forum: Around the Campfire 12-23-2018, 07:00 PM
Replies: 63
Views: 3,516
Posted By castlegaphunter
If u wanna ask then ask. If u dont then dont. Who...

If u wanna ask then ask. If u dont then dont. Who cares. Most people aren't all weird and secretive about their deer and hell, I'd be happy to hear from a like minded neighbor if that happened to be...
Forum: Around the Campfire 12-23-2018, 03:44 PM
Replies: 36
Views: 1,173
Posted By castlegaphunter
Heck yah

Heck yah
Forum: Around the Campfire 12-23-2018, 01:12 PM
Replies: 82
Views: 3,354
Posted By castlegaphunter
That's a heck of a nice buck. But bigger than...

That's a heck of a nice buck. But bigger than that big mulie in that avatar?
Showing results 1 to 50 of 433

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:45 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com