Showing results 1 to 50 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: Texas Grown
Forum: Around the Campfire 07-19-2018, 08:20 PM
Replies: 24
Views: 1,087
Posted By Texas Grown
Fish deeeeeeeper.

Fish deeeeeeeper.
Forum: Around the Campfire 07-19-2018, 07:40 PM
Replies: 50
Views: 1,334
Posted By Texas Grown
Well done my friend! It really looks great! :)

Well done my friend! It really looks great! :)
Forum: Around the Campfire 07-18-2018, 07:44 PM
Replies: 26
Views: 902
Posted By Texas Grown
What year was your Modle 70 made?

What year was your Modle 70 made?
Forum: Around the Campfire 07-18-2018, 07:40 PM
Replies: 49
Views: 526
Posted By Texas Grown
amen!

amen!
Forum: Around the Campfire 07-18-2018, 07:35 PM
Replies: 370
Sticky: My son Clay
Views: 27,687
Posted By Texas Grown
My prayers are with him, with you, and all of the...

My prayers are with him, with you, and all of the family including friends. Good to hear he is going back. Sometimes the best thing to do when getting thrown out of the saddle is to get back in it.
Forum: Around the Campfire 07-17-2018, 08:03 PM
Replies: 81
Views: 5,903
Posted By Texas Grown
Yes ma'am. That was my first thought.

Yes ma'am. That was my first thought.
Forum: Around the Campfire 07-17-2018, 07:15 PM
Replies: 104
Views: 2,752
Posted By Texas Grown
Good to hear!

Good to hear!
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 08:05 PM
Replies: 41
Views: 1,129
Posted By Texas Grown
Memory of a GOF is the problem. :D I keep...

Memory of a GOF is the problem. :D


I keep forgetting to put them in. :o :D
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 07:52 PM
Replies: 104
Views: 2,752
Posted By Texas Grown
Dang brother Mike! I hope and pray you get to...

Dang brother Mike! I hope and pray you get to feel-n better. We got some scotch to drink yet.
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 07:45 PM
Replies: 41
Views: 1,129
Posted By Texas Grown
I can still read! I ain't so old I'm blind, yet....

I can still read! I ain't so old I'm blind, yet. :p :D
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 07:35 PM
Replies: 53
Views: 1,102
Posted By Texas Grown
My prayers are with you. I dread the day...

My prayers are with you.


I dread the day when mine is no longer here.
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 07:04 PM
Replies: 41
Views: 1,129
Posted By Texas Grown
I went with custom and tuned for my hearing loss...

I went with custom and tuned for my hearing loss ITE Sport Ear a several years ago. Very pleased with service and turn-around. My only problem is I've no one else to listen to at home. And forget to...
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 07:00 PM
Replies: 273
Views: 13,888
Posted By Texas Grown
Incredible shark Ray! Congrats "Shark Master" :D!...

Incredible shark Ray! Congrats "Shark Master" :D!


You've certainly made some personal accomplishments this summer thus far. ;)b
Forum: Public Hunting Opportunities 07-16-2018, 06:34 PM
Replies: 28
Views: 1,381
Posted By Texas Grown
2X. Guess somebody had to make that vid sooner or...

2X. Guess somebody had to make that vid sooner or later. :D
Forum: Around the Campfire 07-16-2018, 11:27 AM
Replies: 999
Views: 42,712
Posted By Texas Grown
I forget how to talk. And become mute. That way I...

I forget how to talk. And become mute. That way I don't have to lie. ;) :D

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-15-2018, 09:44 AM
Replies: 38
Views: 1,688
Posted By Texas Grown
I know of one TBHer on here that has hunted with...

I know of one TBHer on here that has hunted with him a few times, if I remember correctly. TBHer used to have a archery guide and day lease service on here. Tim Wells is the real deal.
Forum: Around the Campfire 07-15-2018, 09:17 AM
Replies: 22
Views: 1,390
Posted By Texas Grown
What a slab! And a black crappie on top of that!...

What a slab! And a black crappie on top of that! They ain't known to get as big as the white crappie, most of the time.
Forum: Around the Campfire 07-15-2018, 09:11 AM
Replies: 53
Views: 1,652
Posted By Texas Grown
Good golly! Good axis!

Good golly! Good axis!
Forum: Around the Campfire 07-15-2018, 09:10 AM
Replies: 776
Views: 15,442
Posted By Texas Grown
Congrats Muskles. :) With deer, and a...

Congrats Muskles. :)


With deer, and a good blood trail, they will usually be laying with in 20 or so yards after the blood trail stops. They run out-a juice, so to speak. :D
Forum: Around the Campfire 07-14-2018, 09:19 PM
Replies: 999
Views: 42,712
Posted By Texas Grown
Good luck TS. Let us know how you do.

Good luck TS. Let us know how you do.
Forum: Around the Campfire 07-14-2018, 01:38 PM
Replies: 14
Views: 1,213
Posted By Texas Grown
Sorry yall are having to deal with those pest!...

Sorry yall are having to deal with those pest! They stink!
Forum: Around the Campfire 07-14-2018, 09:11 AM
Replies: 129
Views: 3,499
Posted By Texas Grown
Just now seeing this thread. And great write-up...

Just now seeing this thread. And great write-up Lenny! I've been behind a pack for coon, and for rabbits. But never deer. Thanks for bringing this story back about a dying sport. :)
Forum: Around the Campfire 07-14-2018, 07:57 AM
Replies: 46
Views: 2,348
Posted By Texas Grown
Looks like ya got it plugged with a patch too, to...

Looks like ya got it plugged with a patch too, to minimize the bleeding. :D
And better than cutting your first 3 fingers half off.


Did ya hit bone?
Forum: The Other Side of the Ranch (Firearms) 07-14-2018, 07:23 AM
Replies: 25
Views: 1,336
Posted By Texas Grown
https://en.wikipedia.org/wiki/Winchester_Model_188...

https://en.wikipedia.org/wiki/Winchester_Model_1887/1901


You need to know the serial number to know the exact date of mfg. They came in both a 30" barrel and an 20" with hand grip and big loop...
Forum: Around the Campfire 07-13-2018, 09:59 PM
Replies: 40
Views: 1,453
Posted By Texas Grown
Congrats to him and you Pops! That looks like an...

Congrats to him and you Pops! That looks like an old war horse. :)
Forum: Around the Campfire 07-13-2018, 09:20 PM
Replies: 8
Views: 601
Posted By Texas Grown
Official signal is what you just described ;)b....

Official signal is what you just described ;)b. Except you can choose to let him/her walk by not releasing the string if it's not a trophy :D. Or if it's someone you know, cull-em out. :D

...
Forum: Around the Campfire 07-13-2018, 05:37 PM
Replies: 8
Views: 601
Posted By Texas Grown
OP was badly crippled. Don't know if he's gonna...

OP was badly crippled. Don't know if he's gonna make it. Shooter was using a Rage with ultra low poundage. :D
Forum: Around the Campfire 07-13-2018, 12:24 PM
Replies: 30
Views: 998
Posted By Texas Grown
Sounds like a good way to take your mind off your...

Sounds like a good way to take your mind off your vacation. :D
Forum: Around the Campfire 07-12-2018, 08:31 PM
Replies: 40
Views: 1,470
Posted By Texas Grown
Dang son! Don't know what kinda exotic that is...

Dang son! Don't know what kinda exotic that is coming to your feeder. But you better get a dang big gun!
Forum: Around the Campfire 07-12-2018, 02:15 PM
Replies: 17
Views: 341
Posted By Texas Grown
I don't find them noisy at all when traveling in....

I don't find them noisy at all when traveling in. I do make sure they are cinched down tight when traveling. And find them quite to climb. If I make noise with them, it's usually very minor unless I...
Forum: Around the Campfire 07-12-2018, 01:54 PM
Replies: 17
Views: 341
Posted By Texas Grown
I've got no problem with them. Been using them...

I've got no problem with them. Been using them for a number of years on public. I've got the aluminum model.

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-12-2018, 01:46 PM
Replies: 999
Views: 42,712
Posted By Texas Grown
I think your gonna like it Keith! The fish...

I think your gonna like it Keith!

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-12-2018, 05:50 AM
Replies: 999
Views: 42,712
Posted By Texas Grown
Glad to hear the report. Tawak crossed my mind...

Glad to hear the report. Tawak crossed my mind for this fall.

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-10-2018, 08:06 PM
Replies: 149
Views: 5,115
Posted By Texas Grown
Court, Rod, big congrats to yall :)! Yall gonna...

Court, Rod, big congrats to yall :)! Yall gonna have some great fun.



That's some beautiful country down there :). I hunted through day-lease the Winkel River Valley pasture just west of town,...
Forum: Around the Campfire 07-10-2018, 01:49 PM
Replies: 33
Views: 2,374
Posted By Texas Grown
.915154915155 The fish are biting. And...

.915154915155

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-10-2018, 01:47 PM
Replies: 33
Views: 2,374
Posted By Texas Grown
Agreed. This doe looked at me funny. So I shot...

Agreed. This doe looked at me funny. So I shot her just below the chin.

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-08-2018, 05:40 PM
Replies: 163
Views: 5,284
Posted By Texas Grown
The best to ya young lady. :)

The best to ya young lady. :)
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 06:33 PM
Replies: 999
Views: 42,712
Posted By Texas Grown
Nice catches yall. The fish are biting. And...

Nice catches yall.

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 04:51 PM
Replies: 16
Views: 642
Posted By Texas Grown
Mount looks great Will! You going back for...

Mount looks great Will!

You going back for seconds? :D

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 04:22 PM
Replies: 18
Views: 939
Posted By Texas Grown
Oscar, I'm seeing a few 70lbers.

Oscar, I'm seeing a few 70lbers.
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 04:09 PM
Replies: 18
Views: 958
Posted By Texas Grown
Dominoes! Canasta. Uker. Home DVD movie night...

Dominoes! Canasta. Uker. Home DVD movie night with popcorn and hotdogs. Roasted marshmellows to follow.
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 04:06 PM
Replies: 18
Views: 939
Posted By Texas Grown
That is a good deal! And those are almost as IBO...

That is a good deal! And those are almost as IBO rated fast as both my 2010 Judges, Elite's fastest.
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 04:00 PM
Replies: 9
Views: 406
Posted By Texas Grown
There are some good crappie in that lake. My cuz...

There are some good crappie in that lake. My cuz and her husband hired a guide 2 years ago, fished brushpiles. They caught close to 300 that day. But kept only 50 of course.
Forum: Public Hunting Opportunities 07-07-2018, 03:42 PM
Replies: 1,283
Views: 74,489
Posted By Texas Grown
Hope we get some rain pretty soon. The Brazos...

Hope we get some rain pretty soon. The Brazos river basin is not looking well. And the further west ya go, the worse it looks. There are only 3 lakes of the 41 lakes in a ACE Ft. Worth district that...
Forum: Public Hunting Opportunities 07-07-2018, 09:58 AM
Replies: 1,283
Views: 74,489
Posted By Texas Grown
:D The fish are biting. And there's hogs to...

:D

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 09:57 AM
Replies: 24
Views: 991
Posted By Texas Grown
I do an annual clinic at Bownanza when I do get...

I do an annual clinic at Bownanza when I do get to spend the Friday night there. :D

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-07-2018, 06:22 AM
Replies: 57
Views: 1,522
Posted By Texas Grown
Curt, Roanoke is the original location of the...

Curt, Roanoke is the original location of the first Babe's. :)

Also met Dale Moser, Michael Middleton, Larry, Rudy, Devin, and one of Michael's brothers there for my first TBH G2G/lunch one time....
Forum: Public Hunting Opportunities 07-07-2018, 06:12 AM
Replies: 1,283
Views: 74,489
Posted By Texas Grown
Yah Razorback. My work. :) The fish are...

Yah Razorback. My work. :)

The fish are biting. And there's hogs to be kilt. Gotta go!
Forum: Around the Campfire 07-06-2018, 04:41 PM
Replies: 3
Views: 163
Posted By Texas Grown
As a teen, I spent a couple of nights at the KOA...

As a teen, I spent a couple of nights at the KOA in Colorado Springs. The river backs right up to the campground. And has trout. Caught my first trout out of that river. I'm sure the campground has...
Forum: Around the Campfire 07-06-2018, 04:13 PM
Replies: 24
Views: 991
Posted By Texas Grown
Whiskey is a good remedy for knee pain. Rub knee,...

Whiskey is a good remedy for knee pain. Rub knee, drink whiskey, rub knee, drink whiskey. Then repeat till pain is almost gone.
Showing results 1 to 50 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 01:16 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
Copyright 1999-2012, TexasBowhunter.com